خانه » سالاد سزار گریل

سالاد سزار گریل

خب همانطور که در مطالب اخیر نیز به آن اشاره کردیم، سالاد سزار یکی از محبوب ترین پیش غذاها و حتی غذاهای مورد پسند ما ایرانیان در یکی دو دهه اخیر بوده است. سزار در ایران با انواع و اقسام شکل ها تهیه و از هر مجموعه غذایی برای مشتریان آن مجموعه سرو می شود. عارف برگر شعبه مهرویلا نیز یکی از مراکز تخصصی در طبخ و ارائه این سالاد خوشمزه برای تمامی شما شهروندان عزیز کرجی است. در ادامه این بلاگ غذایی با تیم بزرگ مجموعه رستوران های عارف همراه شوید تا قدری بیشتر در خصوص سالاد سزار گریل عارف برگر بخوانید و بدانید.

سالاد سزار گریل

سالاد سزار (Caesar salad) چه از نوع گریل باشد و چه از نوع سوخاری، محبوب و پرطرفدار است. در مطلب گذشته برایتان در خصوص سالاد سزار سوخاری گفتیم و اکنون می خواهیم شما را با نمونه دیگری از این سالاد در منوی فست فود عارف برگر کرج آشنا نماییم.

در شعبه مهرویلای مجموعه رستوران های عارف، فست فود عارف برگر با منویی کامل از خوشمزه ترین:

  • پیتزاها
  • برگرها
  • ساندویچ ها
  • سوخاری ها
  • و پیش غذاها

قرار گرفته و آماده میزبانی از شما خوبان از ساعت 11:30 صبح تا 23:30 شب می باشد.

در عارف برگر وقتی شما به عنوان پیش غذا و یا غذای اصلی خود به سراغ انتخاب سالاد سزار می روید، با دو گزینه روبرو می شوید. که یکی از آن ها سالاد سزار سوخاری و دیگری سالاد سزار گریل می باشد. حقیقتا مقایسه بین نوع سوخاری با گریل شده این سالاد خیلی سخت است؛ چرا که همه چیز بسته به سلیقه و ذائقه غذایی شما خوبان دارد. با این حال اما در بخش بعدی از تفاوت های طبخ غذا بصورت گریل و سوخاری برایتان می گوییم تا بیش از گذشته در این خصوص بدانید!

سالاد سزارگریل

سالاد سزارگریل

گریل یا سوخاری، مسئله این است!

اگر بخواهیم خیلی مختصر و مفید برایتان در خصوص پخت غذا بصورت سوخاری و گریل صحبت کنیم. تا جایی که از حوصله شما مخاطبان عزیز خارج نشود. باید اینطور بگوییم. که در طبخ سوخاری شما ماده غذایی خود را (حالا هرچه که باشد از مواد پروتئینی گرفته تا سبزیجات و …) در مقداری روغن سرخ می کنید. با این روش در واقع شما پذیرفته اید که نیاز به میل کردن غذایی با میزان روغن و به طبع کالری بالاتری دارید. و خب اگر در خوردن چنین غذاهایی جانب احتیاط را رعایت کنید، در طولانی مدت نیز هیچ مشکلی نه برای شما و نه برای دیگر اعضای خانواده و دوستانتان بوجود خواهد آمد!

اما در طبخ گریل شما نه تتها از روغن استفاده نمی کنید. بلکه با هدایت گرما از بالا بجای انتقال آن به غذا از پایین آن هم بدون استفاده از ذره ای روغن، سبب پخت یک غذای کاملا سالم برای خود و دیگر همراهانتان می شوید.

شایان به ذکر است بدانید در طبخ بصورت گریل، حتی روغن های اضافه مواد غذایی نیز در اثر حرارت حذف می شوند و این به خودی خود سبب می شود تا غذای شما طعم واقعی تری از خود داشته باشد و ارزش های غذایی مفید آن نیز تمام و کمال به بدنتان در هنگام میل کردن وارد شود.

کلام آخر

در پایان ذکر این نکته لازم و ضروری است که بدانید سالاد سزار گریل عارف برگر یکی از سالم ترین سالادهای کل ایران با توجه به روش پخت و طبخ آن می باشد. برای امتحان کردن چنین مزه بی نظیری از یک سزار تنها کافی است به شعبه عارف برگر واقع در مهرویلای کرج مراجعه نمایید. و یا اینکه از طریق شماره های زیر با عارف برگر ارتباط گرفته. و سالاد سزار گریل را سفارش داده و درب منزل و یا محل کارتان تحویل بگیرید. تلفن های تماس شعبه عبارتند از:

  • 026-32719003
  • 026-32719004
  • 026-32719007
  • 026-33536601

می باشد.

ناگفته نماند که با انتخاب پخت غذا بصورت گریل. حتی در آشپزی های شخصی خود نیز تا حد زیادی از مصرف بی رویه روغن که متاسفانه استفاده از آن در بین ما ایرانیان بسیار رواج دارد. نیز جلوگیری بعمل می آورید. فراموش نکنید که در بین تمامی مواد پروتئنی، تنها ماهی ها هستند. که از چربی مفیدی برخوردار هستند و بهتر است هرگر آن ها را به روش گریل طبخ و تهیه نکنیم.