خانه » عارف بی 2

عارف بی 2

هر فست فودی و سوپر غذایی که ادعای بهترین بود در سطح یک منطقه و یا شهر را داشته باشد. باید در منوی غذایی خود و در کنار انواغ و اقسام غذاهای رایج، از یکسری سوپرایزها و غذاهای خاص نیز استفاده کند. که در عارف برگر این غذای سوپرایزی در اصل عارف بی 2 است. در ادامه این مطلب با این غذای سوپرایزی که اتفاقا از طرفداران پرشماری نیز در بین مشتریان شعبه عارف برگر از مجموعه رستوران های عارف برخوردار است، آشنا خواهید شد. پس چند دقیقه ای از وقت امروز خود را به ما اختصاص دهید که قطعا پشیمان نخواهید شد!

عارف بی 2

اگر از مشتریان قدیمی عارف برگر باشید، قطعا در منوی غذایی آن با بخشی به نام سوپرایزها مواجه شده اید. این بخش در اصل دربردارنده یک غذا به نام عارف بی 2 است. این غذا در حقیقت نوعی کیک پیتزایی است که بیشتر در مناسبت های نظیر: تولدها، دورهمی های دوستانه و خانوادگی و یا حتی جشن نامزدی از سوی مشتریان سفارش داده می شود.

اگر بخواهیم عارف بی 2 را برایتان خیلی راحت و خلاصه توضیح دهیم، باید اینطور بگوییم که دو خمیر پیتزا را در نظر بگیرید. که یکی زیر قرار می گیرد و سپس محتویات بر روی آن ریخته می شود. خمیر پیتزای دوم بر روی آن گذاشته و سس نان اسنک شده نیز بر روی خمیر پیتزای دوم قرار می گیرد.

اینطوری حالتی شبیه یک کیک به غذا دست می دهد که البته از محتویاتی همچون یک پیتزای غنی و پر ملات برخوردار شده است. سوپرایز عارف بی 2 یکی از غذاهای پر طرفدار در منوی ما محسوب می شود که به راحتی می تواند نقش خود را به عنوان غذای اصلی 2 نفره ایفا نماید.

عارف بی 2

عارف بی 2

چرا سوپرایز عارف؟

خب همانطور که گفتیم وقتی یک فست فودی ادعای بهترین بود در سطح یک مطقه و شهر را دارا است، حتما باید از غذاهایی خاص و منحصر به فرد نیز در منوی خود برخوردار باشد. این غذا در منوی عارف برگر، عارف بی 2 است و در شعبه های دیگری از مجموعه رستوران های عارف نیز شما می توانید. با غذاهای سوپرایزی دیگری مواجه شوید.

اصل و اساس غذاهای سوپرایزی ایجاد تفاوت در منوی یک فست فود شاخص با دیگر فست فودهای رایج یا بهتر است. بگوییم ساندویچی های معمولی شهر است. البته که نباید در خصوص ایجاد سوپرایزهای غذایی چشم خود را بر روی ارزش های غذایی و تاثیرات منفی و مثبتی که مواد غذایی در هنگام قرار گرفتن در یک دستور پخت بر روی هم می گذارند. نیز بست!

اما شما خیالتان از تازگی و سلامت غذایی تک تک محصولات غذایی عارف برگر کاملا آسوده باشد؛ چرا که این مجموعه همچون دیگر شعبه های جناب آقای عارف انصاری در استان های البرز و گیلان از یک تیم کنترل کیفی و ارزیابی غذایی حرفه ای برخوردار است که همواره در تلاش برای ارائه جدیدترین غذاها به شما خوبان در عین سالم بودن آنان می باشند.

متریال غذایی عارف بی 2 عبارتند از:

  • استیک مخصوص سرآشپز
  • قارچ کبابی
  • رست بیف
  • پنیر گودا
  • سس مخصوص سرآشپز
  • پنیر موزارلا

کلام آخر

در پایان شایان به ذکر است تا بدانید شما می توانید. غذای سوپرایزی عارف بی 2 را هم در محیط دنج و دوست داشتنی عارف برگر نوش جان کنید. و هم می توانید آن را از شعبه مهرویلا سفارش دهید و در محل کار و یا در منزل در کنار دوستان و اعضای خانواده تان میل نمایید.

برای این منظور تنها کافی است از طریق شماره های ذیل با عارف برگر مهرویلای کرج در ارتباط باشید:

  • 026-32719003
  • 026-32719004
  • 026-32719007
  • 026-33536601

همکاران ما از ساعت 11:30 لغایت 00:00 شب آماده ارائه خدمات غذایی به شما شهروندان محترم کرجی می باشند.