خانه » سالاد سزار سوخاری

سالاد سزار سوخاری

بدون هیچ شک و تردیدی باید از ایرانیان به عنوان پروپاقرص ترین طرفداران سالاد سزار در کل دنیا نام برد. در ایران این سالاد خوشمزه و دوسا داشتنی به انواع و اقسام روش ها تهیه می شود. هم سس و هم سالاد سزار در ایران از آنچنان محبوبیتی برخوردار است. که می توان گفت بعد از سالاد شیرازی، اغلب هموطنان علاقه مند به سرو آن به عنوان پیش غذا و یا حتی اصلا یک وعده اصلی غذایی برای خود و سایر عزیزانیان می باشند. در ادامه این مطلب از مجموعه رستوران های عارف با ما همراه شوید تا شما را با نکات جذابی پیرامون سالاد سزار سوخاری بیشتر آشنا نماییم.

سالاد سزار سوخاری

قبل از هر چیزی بد نیست بدانید. که سالاد سزار سوخاری یا گریل و یا اصلا همان سالاد سزار خالی برای نخستین بار به شکلی کاملا اتفاقی درست شده است. در حقیقت تاریخچه پیدایش این سالاد لذیذ و جادویی مربوط می شود به سرزمین چکمه؛ یعنی ایتالیا.

خب همانطور که می دانید ایتالیا سهم پر رنگی در پیدایش و ایجاد غذاها و طعم های نوین و جدید و سبد غذایی دنیا دارد. سالاد سزار نیز از رگ و ریشه ای ایتالیایی برخورردار است که اتفاقا به افتخار نام ابداع کننده آن نیز سزار نامیده شده است. چزاره کاردینی خالق این سالاد خارقالعاده است. که به گواهی تاریخ در چهارمین روز ماه جولای سال 1924 میلادی موفق به تهیه چنین وعده غذایی نام داری شده است.

در حقیقت آقای کاردینی وقتی برای پذیرایی از مهمان خود با کمبود مواد غذایی روبرو شد، تصمیم گرفت تا با هرآنچه که در آشپزخانه خود دارد، غذایی درست کند. او تمام مواد غذایی روی تخته آشپزی خود را که البته با مواد اولیه امروزی سالاد سزار دارای تفاوت های بسیاری شده است. را بصورت کاملا اتفاقی داخل ظرفی ریخت و از منظره ایجاد شده. آن بسبار لذت برد و همان را برای پذیرایی از مهمانان خود برد.

دختر کاردینی در این خصوص می گوید تمامی مهمانان آن روز از دیدن چنین ظرف غذایی که در داخل آن مقداری نان، کاهو با ساقه و تکه هایی از مرغ بود، کاملا به وجد آمده. و حسابی از پدرم بابت سرو چنین غذایی برای خود تشکر کردند.

سالاد سزار سوخاری

سالاد سزار سوخاری

سرو این غذا در عارف برگر

به عنوان یک حلقه کوچک از زنجیره غذاهای فست فودی ایران، عارف برگر نیز همواره از این سالاد جادویی در منوی غذایی خود استفاده کرده است. سالاد سزار سوخاری عارف برگر یکی از نقاط قوت آن در دید مشتریان خاص خود می باشد. اگر بگوییم ما در مجموعه عارف برگر آماده پذیرایی از مشتریانی هستیم. که از قبل سفارش آن ها را می دانیم. و حتی از نحوه سرو کردنی که دوست دارند سالادهای سزارشان آنگونه بر سر میزشان و یا به درب منازل و محیط های کاری شان ارسال شود، آگاهی کامل داریم؛ گزافه نگفته ایم!

سالاد سزار سوخاری و سالاد سزار گریل شده عارف برگر خوشبختانه از محبوبیت قابل توجهی نزد عموم شهروندان خوش سلیقه کرجی برخوردار شده است. ما در محیط دنج و آرامش بخش خود همواره با بهترین غذاهای فست فودی از مشتریانمان استقبال کرده و می کنیم. حال که قرار است برایتان از سالاد سزار سوخاری مان رونمایی کنیم. که دیگر همیشه چیز از قبل هم بهتر و دوست داشتنی تر خواهد شد.

کلام آخر

لازم به ذکر است بدانید در عارف برگر شعبه مهرویلای کرج شما می توانید. طعم متفاوتی از سالادهای سزاری سوخاری و گریل شده را در کنار سایر دوستان و همراهانتان تجربه نمایید. برای این مظنور تنها کافی است به مجموعه ما بیایید و این نوع غذا را فقط برای یکبار امتحان نمایید. فراموش نکنید که سالاد سزار یک گزینه عالی برای انتخاب جهت پذیرایی از مهمانان شما در مجالس و دورهمی های دوستانه و خانوادگی تان نیز می باشد. البته که سس سزار مخصوص عارف برگر نیز لذیذی دو چندانی را به آن می بخشد.