خانه » ساندویچ قارچ و مرغ

ساندویچ قارچ و مرغ

ساندویچ قارچ و مرغ یکی از معدود ساندویچ هایی است که از محبوبیتی جهانی برخوردار است. در دنیای غذاهای فست فودی شما با آیتم های غذایی خیلی زیادی که در اقصی نقاط دنیا پر فروش باشند و همواره از جایگاهی ویژه در منوی غذایی فست فودی ها برخوردار باشند، روبرو نیستید که البته این مورد در خصوص ساندویچ قارچ و مرغ عارف برگر به هیچ عنوان صدق نمی کند! در ادامه این بلاگ غذایی با مجموعه رستوران های عارف همراه شوید تا شما را با مواردی مهم در خصوص ساندویچ قارچ و مرغ بیشتر از قبل آشنا نماییم.

ساندویچ قارچ و مرغ

اگر در بین سوخاری ها، برگرها، پیتزاها و همینطور ساندویچ ها گزینه مدنظر شما مورد آخر است. یعنی ساندویچ خور یا بهتر است بگوییم ساندویچ باز هستید، توصیه می کنیم حتما به سراغ عارف برگر واقع در محدوده مهرویلای کلانشهر کرج بروید. در عارف برگر شما می توانید با منوی جذابی از به روز ترین و خوشمزه ترین غذاهای فست فودی مواجه شوید که بی شک ساندویچ قارچ و مرغ یکی از سردمداران این آیتم های غذایی است.

برای چشیدن طعم فوقالعاده این ساندویچ تنها کافی است در محیط دنج عارف برگر حضور پیدا کنید. غذای مدنظرتان که به پیشنهاد ما در این مطلب بهتر است ساندویچ قارچ و مرغ باشد را سفارش دهید و کمی صبر کنید تا ساندویچ دلخواهتان با بهترین کیفیت ممکن برایتان از سوی سالن کاران ما سرو شود.

ناگفته نماند که ساندویچ Mushrooms and chicken عارف برگر یکی از پر ملات ترین ساندویچ های این شعبه از مجموعه رستوران های عارف است. پس بر روی کیفیت آن خصوصا در مهمانی ها و مجالسی که قرار است میزبان تعداد زیادی از دوستان و همراهانتان باشید، به راحتی می توانید این مدل ساندویچ را سفارش دهید.

ساندویچ قارچ و مرغ

ساندویچ قارچ و مرغ

محتویات این ساندویچ چیست؟

ساندویچ مرغ و قارچ عارف برگر دارای محتویات غذایی نظیر:

  • مرغ
  • قارچ کبابی
  • پنیر
  • گوجه
  • خیارشور
  • پیاز جعفری

می باشد. فراموش نکنید که جهت سفارش این ساندویچ خوشمزه با شهرتی جهانی تنها کافی است با شماره های زیر:

  • 02632719003
  • 02632719004
  • 02632719007
  • 02633536601

تماس حاصل فرمایید. البته اگر تمایل به حضور در یک حیط دنج و دوست داشتنی نیز دارید، می توانید به نشانی عارف برگر واقع در کرج، مهرویلا، میدان معلم، جنب بزرگمهر غربی مراجعه نمایید. در خصوص محیط عارف برگر لازم است بدانید این شعبه از هولدینگ عارف دارای دو سالن می باشد. سالن پایینی عارف برگر از ظرفیتی 40 نفره و سالن بالایی آن از ظرفیتی 30 نفره برخوردار است. در کنار سالن پایین این مجموعه، قسمت VIP نیز تعبیه شده است.

کلام آخر

در انتهای این مطلب بد نیست به این نکته نیز اشاره نماییم. اگر از جمله شهروندان بروز و مشتاق انجام سفارش های آنلاین و اینترنتی هستید، تنها کافی است برای این منظور به سایت عارف برگر مراجعه نمایید.

از قسمت سفارش غذا وارد منوی آنلاین مرتباط با شعبه شوید و غذای مدنظرتان را هم ببینید و هم از متریال آن آگاه شوید و سپس سفارش خود را انجام دهید.

از قلم نیافتد که در صفحه نخست این سامانه اینترنتی می توانید با دیگر شعبه های ما نیز آشنایی پیدا نمایید. چرا که عارف انصاری از دو شعبه دیگر در کرج نیز برخوردار می باشد.