خانه » ساندویچ هات داگ با پنیر

ساندویچ هات داگ با پنیر

در دنیای غذاهای فست فودی تنوع عجیب و غریبی از ساندویچ های هات داگ وجود دارد. یکی از این تنوع های بسیار پرطرفدار لااقل در شعبه عارف برگر مهرویلای کرج، ساندویچ هات داگ با پنیر است. بی اغراق یکی از پر فروش ترین غذاهای ساندویچی ما همین مدل هات داگ محسوب می شود. در ادامه این بلاگ غذایی از مجموعه رستوران های عارف با ما همراه شوید تا شما را با موارد جذابتری در خصوص این مدل از آیتم فست فودی شعبه آشنا نماییم.

ساندویچ هات داگ با پنیر

اگر در بین غذاهای فست فودی جهان، یک ساندویچ خور دو آتیشه خود را قلمداد می کنید، پس توصیه می کنیم حتما در اولین فرصت خود سری به عارف برگر بزنید! ما در عارف برگر می توانیم با قدرت هرچه تمام تر حس نیاز شما به میل یک ساندویچ پر مَلات و خوشمزه را به خوبی ارضا نماییم. همانطور که گفتیم و شما خوبان نیز مستحضر هستید، در فست فودی های معتبر جهانی انواع مختلفی از ساندویچ های Hot Dog وجود دارد که یکی از بهترین های آن در عارف برگر؛ ساندویچ هات داگ با پنیر تلقی می شود.

برعکس بسیاری از همکاران ما در عرصه تهیه و تولید غذاهای پخت سریع یا همان فست فود، متریال این ساندویچ در کنار تمامی آیتم های غذایی دیگر مجموعه های عارف بصورت 0 تا 100 از سوی تیم آشپزی و طعم آفرینی شعبه ها تولید می شود و سپس مورد ارزیابی از سوی واحد کنترل کیفی مجموعه قرار داده می شوند و نهایتا در صورت اخذ نمره لازم کیفی از آن ماده غذایی در تهیه و تولید آیتم های غذایی مختلف شعبه هایمان استفاده بعمل آورده می شود.

ساندویچ هات داگ با پنیر

ساندویچ هات داگ با پنیر

چرا ساندویچ Hot Dog پنیری را انتخاب کنیم؟

این که شما بخواهید از میان منوی ساندویچ های عارف برگر، کدام را جهت نوش جان کردن خود و یا دیگر همراهان و دوستانتان انتخاب کنید، یک امر کاملا سلیقه ای و شخصی است. اما با توجه به اینکه این مطلب به آیتم غذایی ساندویچ هات داگ با پنیر اختصاص پیدا کرده است، پیشنهاد ما به شما کرجی های عزیز این است که حتما برای یکبار هم که شده این ساندویچ را امتحان نمایید؛

چرا که هات داگی که در این ساندویچ استفاده می شود بصورت اختصاصی در سردخانه مجموعه تولید می شود و در کنار آن از سس های خاص شعبه و همینطور نان مخصوص ساندویچی نیز استفاده می شود که احتمال گرفتن رضایت 99% از صد در صد را از سوی شما متشریان عزیز می تواند برایمان به همراه داشته باشد.

مواد تشکیل دهنده ساندویچ هات داگ پنیری عبارتند از:

  • هات داگ مخصوص
  • پنیز پیتزا
  • پنیر گودا
  • گوجه
  • کاهو
  • خیارشور

می باشد.

کلام آخر

در پایان لازک به ذکر است بدانید که عارف برگر می تواند. میزبان مجالس دوستانه و جشن های تولد و همچنین دورهمی های دوستانه شما کرجی های عزیز نیز باشد. برای این منظور تنها کافی است از طریق شماره های درج شده در زیر با مجموعه تماس حاصل کرده و شرایط رزرواسیونی سالن بالا (ظرفیت 30 نفره) و یا پایین (ظرفیت 40 نفره) شعبه را جویا شوید. شماره های ارتباطی عارف برگر عبارتند از:

  • 026-32719003
  • 026-32719004
  • 026-32719007
  • 026-33536601

است. یادتان باشد ساندویچ هات داگ با پنیر عارف برگر از امتیاز دلیوری؛ یعنی تحویل در محل مورد نظر شما نیز برخوردار است. جهت سفارش غذا نیز بصورت غیر حضوری هم می توانید به سایت عارف برگر کرج مراجعه نمایید.