خانه » سیب زمینی تنوری با سس قارچ

سیب زمینی تنوری با سس قارچ

در قدیم وقتی صحبت از غذای ایرانی می شد، تنها یک عنوان غذایی که ان هم غذای اصلی بود ذهن ها را به سمت و سوی خودش می برد. اما اکنون این قضیه کاملا متفاوت شده و امروزه سرو یک وعده اصلی غذایی در حقیقت شامل یک پیش غذا، غذای اصلی و دسر می شود. پیش غذا می تواند شامل انواع مختلفی از سالادها، سوپ ها، سیب زمینی ها و … باشد. حال این آیتم جذاب غذایی در شعبه عارف برگر از تنوع بالایی برخوردار شده که یک نمونه پرطرفدار آن، سیب زمینی تنوری با سس قارچ است. در ادامه این بلاگ غذایی با مجموعه رستوران عارف همراه شوید تا شما را با نکاتی مهم در این خصوص آشنا نماییم.

سیب زمینی تنوری با سس قارچ

اگر اهل شکم و خورد و خوراک باشید، پس باید به خوبی با فلسفه خوراکی هایی که قبل از سرو اصلی غذا تحت عنون پیش غذا برایتان آماده و مهیا می شوند، آشنایی داشته باشید. پیش غذا در حقیقت به حجم کمی از هر نوع غذایی که شما فکرش را بکنید، گفته می شود. وظیفه اصلی پیش غذا، ایجاد اشتها برای شما و آماده کردن معده مبارک برای خوردن غذاهای خوشمزه می باشد. حجم یک پیش غذا بایک کم باشد تا سبب سیر شدن شما نشود.

سیب زمینی تنوری با سس قارچ عارف برگر نیز از این قاعده مستثنی نیست. این پیش غذای خوشمزه در دسته سیب زمینی ها همانند نام خود قرار می گیرد که در کنار یک سس قارچ خارقالعاده برایتان در حدود 7 الی 10 دقیقه قبل از آماده شدن غذای اصلی تان، سرو می شود.

فراموش نکنید که روند آماده سازی سیب های تنوری عارف برگر با هر فست فودی دیگری در کرج متفاوت است. این تفاوت یک راز بزرگ نزد تیم طعم آفرینان مجموعه های عارف است. پس اگر تمایل به سرو چنین پیش غذای فوقالعاده ای دارید، پیشنهاد می کنیم در اولین فرصت ممکن به عارف برگر بیایید و سیب تنوری با سس قارچ این مجموعه را امتحان نمایید.

سیب زمینی تنوری با سس قارچ

سیب زمینی تنوری با سس قارچ

عارف برگر و پیش غذاهای آن

در قسمت قبل برایتان در خصوص سیب زمینی تنوری با سس قارچ گفتیم. حال شاید این سوال برایتان پیش بیاید که دیگر پیش غذاهای موجود در این فست فودی باکیفیت چه می باشد. برای همین نیز توصیه می کنیم در ادامه این بخش از مطلب حواستان را خوب جمع کنید؛ چرا که پیش غذاهای موجود در منوی غذایی شعبه عارف برگر مهرویلای کرج عبارتند از:

  • سالاد سزار سوخاری
  • سالاد سزار گریل
  • سیب زمینی سرخ شده
  • سیب زمینی تنوری با سس قارچ
  • سیب زمینی تنوری با پنیر
  • نان سیر پستو
  • قارچ سوخاری
  • پیاز سوخاری
  • سالاد سزار فیله پنیری
  • سینی مزه
  • سیب زمینی سرخ شده با پنیر
  • سیب زمینی سرخ شده با سس قارچ

می باشد.

کلام آخر

در پایان شایان به ذکر است بدانید عارف برگر می تواند لوکیشن مناسبی جهت برگزاری مهمانی ها و دورهمی های دوستانه و خانوادگی شما نیز باشد. تولدها و جشن های نامزدی زیادی تاکنون در عارف برگر برگزار شده و برگزار نیز خواهد شد. پس با خیال راحت از کیفیت خدمات دهی و میزبانی این شعبه از مجموعه رستوران های عارف، انتخاب خود را نهایی کنید. ما با بهترین غذاهای فست فودی کرج و پیش غذاهای دوست داشتنی و نوشیدنی های تازه طبیعی به جشن و دورهمی شما خوبان، حال و هوایی دیگر می بخشیم.

راستی فراموش نکنید که می توانید در کنار تماس با شماره تلفن های مجموعه، از طریق سایت عارف برگر نیز سفارش خود را ثبت نمایید. اینطوری می توانید در صفحه مرتب با غذاهای عارف برگر، هم شکل ظاهری غذای مدنظرتان را ببینید و هم از متریال غذایی در کنار قیمت نهایی آن مطلع شوید.