خانه » سیب زمینی قرن 18

سیب زمینی قرن 18

اگر از مشتریان عارف برگر بوده و تاکنون از آن خرید کرده باشید، قطعا در منوی غذایی این شعبه از مجموعه رستوران های عارف و یا در سایت سفارش آنلاین آن با یک پیش غذای خوشمزه به اسم سیب زمینی قرن 18 مواجه شده اید. البته نباید از قلم بیافتد که این پیش غذا بیشتر مناسب سیرو بصورت چند نفره و خانوادگی است. یعنی اگر شما بخواهید برای یک یا دو نفر آن را سفارش دهید، قشنگ می تواند حکم یک غذای اصلی و سیر کننده را برایتان داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید.

سیب زمینی قرن 18

ترکیب سیب زمینی با قارچ و سوسیس و مقداری پنیر پیتزا در کنار سایر ادویه های طعم دهنده و خوشمزه هیچوقت بد در نمی آید! ترکیب جادویی این مواد در سیب زمینی قرن 18 نیز از این قاعده مستثنی نیست. این پیش غذای خوشمزه یکی از محبوب ترین ها نزد مشتریان عارف برگر است. در واقع آنانی که به دنبال یک پیش غذای منحصر بفرد برای نوش جان کردن چه در محیط عارف برگر و چه در منزل و محل کار خود هستند، این غذا را سفارش می دهند.

ناگفته نماند که سیب زمینی قرن 18 یک محصول خانوادگی است. یعنی مناسب سفارش برای چندین نفر از اعضای یک خانواده و یا گروه های دوستانه است و اگر فکر می کنید که می توانید بصورت تکی یا نهایتا دو نفره ان را سفارش دهید و پس از آن نیز غذای اصلی مورد نظرتان را نوش جان کنید، باید یگوییم که یا شما سخت در اشتباه هستید و یا خیلی خوش اشتها می باشید.

سیب زمینی قرن 18

سیب زمینی قرن 18

پیش غذاهای عارف برگر

خوب همانطور که در پیج اینستاگرام عارف برگر نیز به آن اشاره کردیم، خیلی زودتر از آنچه که فکر کنید. غذاهای عارف برگر دستخوش تغیبر و تحول خواهند شد. این موج دگرگونی قسمت پیش غذاهای این مجموعه را نیز در بر می گیرد. و شما می توانید با پیش غذاهای متنوع تری نسبت به قبل در عارف برگر شعبه مهرویلای کرج ما روبرو شوید.

شایان به ذکر است که ضمن ارائه و سرو غذای شکیل تر در مجموعه. در قسمت دلیوری و ارسال غذاهای بیرون بر نیز با حُسن تصمیم مدیریت مجموعه های غذایی عارف. تغییرات عظیمی شکل گرفته است که قطعا در روزهای آتی بیشتر و بهتر با آن آشنا خواهید شد.

کلام آخر

در پایان لازم به دکر است بدانید که عارف برگر مهرویلا یکی از جذاب ترین فست فودی های نه تنها شهر زیبای کرج بلکه کل استان البرز است. ما از قسمت های مختلف و شهرهای دیگر این استان نیز در مجموعه خود پذیرایی کرده و می کنیم و این نشان از محبوبیت بالای عارف برگر نزد تک تک شما خوبان دارد.

فراموش نکنید که عارف برگر از امکان رزرواسیون نیز برخوردار است. برای این منظور می توانید با ایجاد ارتباط با پرنسل مجرب مجموعه از طریق شماره تماس های:

  • 02632719003
  • 02632719004
  • 02632719007
  • 02633536601

در این خصوص اطلاعات لازم را اخذ نمایید.

راستی این را هم بدانید که در عارف برگر شما از یکسری نوشیدنی کاملا طبیعی نیز برخوردار هستید. که قطعا گزینه های بهتری به جای استفاده از نوشیدنی های گاز دار مصنوعی و مضر در کنار غذاهای خوشمزه ای است که سفارش داده اید. این نوشیدنی ها عبارتند از:

  • لیموناد
  • موهیتو
  • آب پرتقال
  • آب اناز 500 سی سی
  • آب انار 250 سی سی