خانه » عارف پیتزا 2

عارف پیتزا 2

یکی دیگر از پیتزاهای مخصوص عارف، عارف پیتزا 2 است. این پیتزا در دو ورژن یک و دو از سوی تیم طعم آفرینان و آشپزان شعبه تهیه و تولید شده است. پیتزا عارف دو را شما می توانید در بخش غذاهای ایتالیایی دو نفره تعبیه شده در منوی مجموعه مشاهده فرمایید. این پیتزا یکی از محبوب ترین آیتم های غذایی عارف برگر است و پیشنهاد می کنیم اگر تا کنون مزه متفاوت آن را تست نکرده اید، حتما در اولین فرصت این کار را انجام دهید. در ادامه این بلاگ غذایی از مجموعه رستوران های عارف بیشتر برایتان از این پیتزا خواهیم گفت.

عارف پیتزا 2

یک پیتزای ایتالیایی دو  نفره با کیفیت؛ یعنی عارف پیتزا 2. این پیتزا همانطور که در مقدمه مطلب نیز به آن اشاره کردیم در دو مدل عارف پیتزا یک و عارف پیتزا دو در شعبه عارف برگر مهرویلای کرج تهیه و تولید می شود. شما خوش خوراک های عزیز می توانید برای چشیدن طعم خاص این مدل از پیتزاهای عاف انصاری هم بصورت حضوری به شعبه از ساعت 11:30 تا 23:45 مراجعه کنید و هم بصورت تلفنی آن را سفارش دهید تا در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید.

البته که در این بین نباید از ثبت سفارش غذا بصورت اینترنتی نیز از 3 شعبه مجموعه غذایی عارف به نام های:

  • رستوران کلاسیک عارف
  • فست فود هانی مکث
  • فست فود عارف برگر

نیز غافل شد. برای این منظور تنها کافی است به نشانی Arefburger.ir مراجعه کنید. از صفحه لود شده برایتان با توجه به نشانی خانه و یا محل کارتان، نزدیک ترین شعبه را انتخاب کنید و غذای مدنظرتان را سفارش دهید تا دوستان ما در کمترین زمان ممکن برایتان غذای مورد نظرتان را ارسال نمایند.

عارف پیتزا 2

عارف پیتزا 2

محتویات این پیتزا چیست؟

خب همانطور که گفتیم پیتزا عارف 2 یک پیتزای ایتالیایی نسبتا بزرگ است. این پیتزا با توجه به اندازه و محتویاتی که دارد برای 2 نفر کاملا مناسب تلقی می شود. پیتزا عارف 2 عارف برگر از مواد اولیه هایی همچون:

  • سس آویشن
  • پنیر مخصوص موزارلا
  • رست بیف
  • مرغ تنوری
  • رولت گوشتی
  • قارچ
  • دلمه رنگی

تهیه می شود.

مخاطبان گرامی توجه داشته باشید که عارف پیتزا در دو مدل برای شما خوبان تدارک دیده شده است؛ پس خواهشا در هنگام انتخاب خود حتما به متریال به کار رفته در تولید این پیتزای ایتالیایی دو نفره دقت فرمایید. در صورت نیاز می توانید از سالن کاران مجموعه و یا به هنگام ثبت سفارش غذا از نفرات قرار گرفته در سکشن صندوق داری شعبه نیز در این خصوص کمک بگیرید.

کلام آخر

در پایان این مطلب لازم است بدانید که پیتزا محبوب ترین غذای فست فودی دنیا است. و این غذای محبوب در شعبه عارف برگر نیز از تنوع قابل توجهی برخوردار می باشد. در عارف برگر شما می توانید با پیتزاهای  آمریکایی و پیتزاهای ایتالیایی متعددی مواجه شوید که قطعا سفارش و سرو هر کدامشان می تواند برای شما و همراهانتان لحظات نابی را در لوکیشن امن و آرام شعبه ایجاد نماید.

ناگفته نماند که شما عزیزان می توانید در صورت تمایل از محیط دنج و لذت بخش عارف برگر نیز برای برپایی جشن و مراسم هایی که در پیش دارید نیز استفاده کنید. برای این منظور تنها کافی است از یک روز قبل با مسئولان شعبه تماس گرفته و امور مربوط به هماهنگی رزرواسیون مراسمتان را انجام دهید.