خانه » فیله سوخاری اسپایسی

فیله سوخاری اسپایسی

در هر کجای جهان که باشید همواره می توانید با تعداد بیشماری از طرفداران غذاهای تند و تیز روبرو شوید که به دنبال تجربه کردن مزه های جدید اما تند برای خود هستند. فیله سوخاری اسپایسی عارف برگر یکی از همین مزه ها می تواند برای تمامی علاقه مندان غذاهای تند در مرکز استان البرز؛ یعنی شهر کرج باشد. پیشنهاد می کنیم اگر از دسته طرفداران غذاهای سوخاری تند در منوهای فست فودی و رستورانی هستید، حتما در ادامه این مطلب از مجموعه رستوران های عارف با ما همراه باشید.

فیله سوخاری اسپایسی

قبل از هر چیزی باید بدانید اگر در منوی عارف برگر شعبه مهرویلا از فیله سوخاری اسپایسی رو نمایی می کنیم. خیلی قبل تر، از مدل نرمال و معمولی آن برایتان گفته ایم. چرا که هستند افرادی که خیلی تمایلی به تست کردن مزه های تند نداشته و به دنبال درک واقعی مزه های جدید غذاهای سوخاری مخصوصا فیله های سوخاری می باشند.

فیله سوخاری اسپایسی عارف برگر متشکل می شود از:

  • چهار تکه فیله تند
  • سیب زمینی
  • نان بروچن

ناگفته نماند که این مدل غذا بهترین نمونه از غذاهای تند موجود در یک منوی غذایی فست فودی می باشد.

فیله سوخاری اسپایسی

فیله سوخاری اسپایسی

چرا سوخاری عارف برگر؟

در میان غذاهای فست فودی شعبه های مختلف، شما می توانید با لیست بلند بالایی از غذاهای سوخاری مواجه شوید. بی شک منوی عارف برگر نیز از این قاعده مستثنی نیست! در این منو در کنار فیله سوخاری اسپایسی شما می توانید در صورت تمایل از فیله سوخاری نرمال نیز استفاده کنید. بماند که فهرست سوخاری های عارف برگر به همین جا ختم نمی شود و شما می توانید سالاد سزار سوخاری و کلی پیش غذای سوخاری را نیز از این مجموعه سفارش دهید.

ترد بودن و خوشمزه بودن سوخاری های عارف برگر زبانزد تمامی مشتریان ما است. پس اگر از جمله کسانی هستید که عاشق دنیایی از غذاهای سوخاری هستید، توصیه می کنیم در اولین فرصت خود حتما به عارف برگر سر بزنید.

فراموش نکنید که محیط عارف برگر آماده میزبانی از شما و جمعی از مهمانان مدنظرتان می باشد. ما می توانیم در سالن های بالا و پایین خود به راحتی از مهمانان شما با بهترین غذاهای فست فودی پذیرایی نماییم. برای این منظور و رزرو میز و سالن تنها کافی است با شماره های شعبه عارف برگر مهرویلا تماس حاصل فرمایید.

کلام آخر

در پایان باید این نوید را به طرفدراران پروپاقرص عارف برگر کرج بدهیم که به زودی در این مجموعه شاهد تغییر و تحولاتی اساسی خصوصا در بخش منوی غذاها خواهید بود. در منوی جدید از پیتزاها و برگرهای جدیدی رونمایی خواهد شد که قطعا ضمن سوپرایز شدن شما باعث رضایت بیشترتان از قبل نسبت به عملکرد و کیفیت غذاهای این شعبه از مجموعه رستوران های عارف نیز خواهد شد.

همواره این رو به خاطر داشته باشید که تمام سعی و تلاش پرسنل ما در شعبه عارف برگر و دیگر شعبه های مجموعه رستوران های عارف ارائه غذاهایی با کیفیت با بهترین قیمت ممکن برای شما همشهری های عزیز و ارجمند بوده و می باشد.