خانه » نان سیر پستو

نان سیر پستو

نان سیر پستو یکی از محبوب ترین پیش غذاهای ایتالیایی در فرهنگ غذای ما ایرانیان است. خب همانطور که می دانید، امروزه غذاهای مدرن یا همان غذاهای فست فودی سهم بزرگی از زنجیره غذایی تمامی کشورها را در برگرفته است و در این بین، شاید غذاهایی که از کشور ایتالیا به تمام دنیا صادر شده است، از مابقی کشورهای اروپایی و آمریکایی و حتی آسیایی نیز بیشتر باشد! برای همین نیز ما بران شدیم تا در ادامه این مطلب از مجموعه رستوران های عارف قدری بیشتر برایتان در خصوص نان سیر پستو عارف برگر صحبت کنیم.

نان سیر پستو

اگر علاقه مند به غذاهای ایتالیایی و پیش غذاهای برخاسته از سرزمین چکمه هستید، توصیه میکنیم از نان سیر پستو عارف برگر به هیچ وجه غافل نشوید! خب همانطور که می دانید هم اصالت نان سیر مخصوص ایتالیایی ها است و هم پستو (Pesto) یک سس تمام ایتالیایی بشمار می رود. پس باید بدانید با انتخاب این پیش غذا از میان ده ها پیش غذای دیگر فست فود عارف برگر، در اصل خود را مهمان یک وعده غذای تمام ایتالیایی کرده اید!

نان سیر یکی از محبوب ترین پیش غذاهای موجود در فست فودهای ایرانی است. این نان در شعبه عارف برگر مهرویلای کرج از ترکیب متفاوت تری برخوردار است و در آن از سس پستو نیز استفاده می شود. قبل از هر چیزی شایان به ذکر است بدانید که اصل سس Pesto مربوط به تهیه کردن آن از دانه های کاج می باشد. اما خب در بسیاری از فست فودهای ایران برای تهیه این سس از ریحان خرد شده استفاده می شود که عارف برگر نیز از این قاعده مستنثی نیست.

نان سیر پستو

نان سیر پستو

چرا باید انتخابمان نان سیر باشد؟

خب این سوالی است که پاسخش می تواند کاملا سلیقه ای باشد. اما تا جایی که به ما مربوط می شود، باید بگوییم که نان سیر تنها یک پیش غذای ساده نیست. و می توان آن را به عنوان یک غذای اصلی نیز تلقی کرد؛ چرا که در تهیه آن از پنیر پیتزا نیز استفاده می شود. از طرفی اندازه نان سیر پستو عارف برگر به قدری است که کاملا می تواند یک فرد بزرگسال را نیز سیر کند چه برسد به اینکه قرار باشد افراد کم سن وسال تر آن را نوش جان کنند.

در منوی قبلی عارف برگر، نان سیر بدون استفاده از سس پستو در ترکیب آن تهیه می شد. اما خب از آنجایی که تیم مدیریت و بازرسی مجموعه به دنبال ارائه بهترین ها برای شما خوبان می باشد، با اندکی دخل و تصرف در ترکیب پخت این نان، ما توانستیم موفق به خلق یه طعم نوین از نان های سیر خود به همراه سسی به اسم پستو برایتان شویم. شاید خالی از لطف نباشد اگر بدانید که اصالت سس پستو به شهر جنوا ایتالیا بر می گردد.

کلام آخر

در انتهای این مطلب لازم است است بدانید که عارف برگر می تواند با ارائه تعداد زیادی از بهترین پیش غذاهای مدرن جهانی، میزبان شایسته ای هم برای شما خوبان و هم برای مجالس و مهمانی هایتان باشد. از جمله پیش غذاهای محبوب این شعبه از مجموعه غذایی عارف می توان به:

  • سالاد سزار سوخاری
  • سالاد سزار گریل
  • سیب زمینی سرخ شده
  • سیب تنوری با سس قارچ
  • سیب زمینی تنوری با پنیر
  • نان سس پستو
  • قارچ سوخاری
  • سینی مزه
  • سالاد کلم
  • سالاد سزار فیله پنیری
  • سیب زمینی سرخ شده با پنیر

اشاره داشت. لازم به ذکر است بدانید تمامی این پیش غذاها از قابلیت ارسال دلیوری (تحویل در محل) برخوردار هستند. برای این منظور تنها کافی است با شماره های عارف برگر و یا سایت عارف برگر به نشانی: WWW.AREFBURGER.IR مراجعه نمایید.