خانه » پیتزا مخصوص کلاسیک عارف

پیتزا مخصوص کلاسیک عارف

مهم نیست ساکن کرج باشید یا دیگر شهرهای نزدیک به آن! مهم این است که بدانید غذا به خودی خود یک هدف بزرگ برای تحمل رنج سفر و پیمودن مسیرهای زیاد برای رسیدن به یک مزه خوشمزه و منحصر به فرد است. پیتزا مخصوص کلاسیک عارف نیز همان غذا یا بهتر است بگوییم هدفی است. که شما می توانید از دیگر نقاط دور و نزدیک به محل استقرار شعبه عارف برگر از مجموعه رستوران ها و فست فودهای عارف به آن دسترسی پیدا نمایید. و خود و سایر همراهانتان را مهمان یک وعده پیتزای فوق العاده خاص در محدوده مهرویلای کرج استان البرز نمایید.

پیتزا مخصوص کلاسیک عارف

اگر فکر می کنید که همه پیتزاها یک مزه و طعم را می دهند. و یا به قول قدیمی ها لقمه هایی هستند که فقط و فقط کش می آیند. باید بهتان بگوییم سخت در اشتباه هستید! چرا که در شعبه عارف برگر ما هر پیتزا و برگر و ساندویچی مزه مخصوص به خودش را دارد. و به همین خاطر هم است که عارف برگر توانسته در طی 30 سال گذشته به خوبی درصد بالایی از رضایت مشتریانش را بدست آورده. و همچنان نیز با قدرت اما با تجربه ای بیشتر و تنوعی گسترده تر از منوی خود که از ایده هایی نوین و امروزی سرچشمه گرفته اند به کار خود ادامه دهد.

مواد اولیه پیتزا مخصوص کلاسیک عارف عبارتند از:

  • سس آویشن
  • مرغ تنوری
  • پنیر پیتزای دوبل
  • روست بیف
  • پنیر گودا
  • قارچ
  • فلفل دلمه ای
  • ذرت
  • قارچ بی بی

می باشد.

پیتزا مخصوص کلاسیک عارف

پیتزا مخصوص کلاسیک عارف

قارچ بی بی چیست؟

مخاطبان عزیز توجه کنید که قارچ بی بی در مقایسه با قارچ های بزرگ و معمولی که در تمامی سوپرمارکت ها و میوه فروشی ها به راحتی یافت می شود. از مقدار بیشتری پروتئین کم چرب همراه با فیبر و کربوهیدرات با توجه به نحوه رشد مخصوصی که دارد. برخوردار است و از این رو دارای ارزش غذایی بالایی خصوصا برای آن هایی که به دنبال تغذیه مناسب و رژیمی می باشند، بحساب آورده می شود.

البته این را هم باید گفت که این مدل از قارچ ها به سبب ظاهر یکدست سفید و کوچک خود از قابلیت پخت سریع تر و آسانتری نیز برخوردارند و به همین خاطر گزینه خیلی خوبی برای استفاده از صنعت غذایی ایران عزیزمان نیز هستند.

کلام آخر

حال که با پیتزا مخصوص کلاسیک عارف در منوی عارف برگر آشنا شده اید. بد نیست بدانید که این شعبه از مجموعه رستوران های عارف در موقعیت مکانی: کرج، مهرویلا، میدان معلم واقع شده است. شما عزیزان می توانید هم بصورت حضوری و هم بصورت غیر حضوری و تنها با صرف زمانی چند ثانیه ای به غذای فست فودی دلخواه خود از این شعبه مجموعه ما دست پیدا نمایید.

از قلم نیوافتد که عارف برگر از قابلیت رزرو و برگزاری جشن ها و مهمانی های شما تا ظرفیت 20 نفره نیز برخوردار است. البته در صورتی که جشن و مهمانی شما با استقابل بیشتری از سوی نفرات مدنظرتان هم همراه بوده باشد, هیچ مشکلی نیست! چرا که ما مجموعه کلاسیک عارف با قابلیت میزبانی 200 نفره را نیز برای راحتی هرچه بیشتر و بهتر شما عزیزان در فاصله زمانی بسیار کم تا شعبه عارف برگر برایتان قرار داده ایم. تا با خیالی آسوده فقط و فقط از جشن و مهمانی خود لذت ببرید. و اوقات خوشی را در مجموعه رستوران های عارف برای خود و دیگر همراهانتان ایجاد نمایید.