با توجه به خدماتی بودن سایت ما و وجود محصول خوردنی برای مرجوع شدن در صورتی که پس از پرداخت شما خدمت انتخاب شده مثل سفارش برگر یا سفارش پیتزا و … ارائه شود امکان استرداد وجه وجود ندارد.
درصورتی که فرایند پرداخت آنلاین شما دچار مشکل شود و وجه کسر شده از حساب بانکی شما به سایت پذیرنده (عارف فستفود) منتقل نشود، یک تراکنش یا پرداخت ناموفق صورت گرفته است که این مبلغ کسر شده با بررسی توسط درگاه انتخاب شده به حساب شما برگشت میخورد. (این فرایند نهایتا ۷۲ ساعت کاری زمان میبرد و درصورتی که بعد از گذشت این زمان، وجه به حساب شما برگشت داده نشد، میتوانید با شماره تماسی که پشت کارت بانکی شما درج شده تماس بگیرید و این موضوع را بررسی کنید)